-->

Fawad Alam: 'If the opportunity arrives in ODIs, I’m ready for the challenge'

 پاکستان کے مڈل آرڈر بلے باز فواد عالم کا کہنا ہے کہ اگر موقع ملا تو وہ 50 اوورز کا فارمیٹ کھیلنے کے لیے تیار ہوں گے۔
فواد، جو زیادہ تر ٹیسٹ میچ کے ماہر کے طور پر جانے جاتے ہیں، نے آخری بار 2015 میں بنگلہ دیش کے خلاف میرپور میں ون ڈے کھیلا تھا۔
ٹیسٹ کرکٹ میں، فواد کی واپسی شاندار رہی ہے، جہاں انہوں نے تیزی سے خود کو پاکستان کے مڈل آرڈر کی بنیاد بنالیا ہے۔
ان کا اگلا کام آسٹریلیا کے ورسٹائل فاسٹ باؤلنگ اٹیک کا مقابلہ کرنا اور ناتھن لیون میں ایک معیاری اسپنر کا مقابلہ کرنا ہے۔
"پہلی بات، کوئی بھی کھلاڑی انتظامیہ کو نہیں کہہ سکتا،" انہوں نے پاکستان کے ٹیسٹ میچ کھلاڑیوں کے کیمپ کے موقع پر بات کرتے ہوئے کہا۔
“میں اس وقت آسٹریلیا کے دورے کے علاوہ کچھ نہیں سوچ رہا ہوں۔ لیکن اگر ون ڈے میں موقع ملا تو میں چیلنج کے لیے تیار ہوں۔‘‘
’’ذاتی طور پر مجھے یقین ہے کہ اگر میری قسمت میں کچھ لکھا ہے تو مجھے ضرور ملے گا۔ اگر یہ وہاں نہیں ہے تو میں نہیں کر سکتا۔"
تجربہ کار بلے باز نے اس وقت کو بھی یاد کیا جب آسٹریلیا آخری بار 1998 میں پاکستان میں کھیلا تھا۔ "میں نے انہیں 1998 میں اسٹینڈز سے پاکستان میں کھیلتے ہوئے دیکھا تھا، جب انہوں نے آخری بار [آسٹریلیا] کا دورہ کیا تھا۔ یہ ایک اچھی یادداشت تھی اور اب میں اپنے گھر میں اسی ٹیم کے خلاف کھیلنے کے لیے بہت پرجوش ہوں۔‘‘
پاکستان اور آسٹریلیا کے درمیان تین ٹیسٹ، تین ون ڈے اور ایک ٹی ٹوئنٹی پر مشتمل تاریخی سیریز میں مقابلہ ہونے والا ہے۔
تاریخی دورے کا آغاز 4 مارچ کو راولپنڈی میں پہلے ٹیسٹ سے ہوگا۔

LihatTutupKomentar